Walaupun Pemalu Tapi Tetap Berjaya Dalam Bisnes

Februari 13, 2018
Kebanyakan orang ambil terlalu lama untuk mencari bisnes dan peluang yang sesuai.

Ada yang ambil masa sebulan, ada jugak setahun, malah ada juga yang hingga sekarang masih lagi mencari bisnes yang sesuai. 


Kerap kali alasan yang diberikan adalah: 

Saya ni pemalu lah
Saya ni bukan berdarah bisnes jadi selalu bisnes tapi tak jadi 
Saya dah buat macam-macam tapi tak menjadi pon 
Ala susah lah bisnes ni ada yang mudah lagi tak? 
Alamak modal tinggi lah, saya tak cukup duit 

Tapi berbeza dengan Puan Farha Maskuri, walaupun pemalu tapi didorang dengan suami yang percaya dengan bisnes shaklee yang mampu pergi jauh dan dia cuba. 

Tetapi yang paling seronoknya dia tak perlu jumpa orang hanya berniaga melalui "senyap-senyap" sahaja pun mampu menjana pendapatan yang tak disangka-sangka 

Asal mulanya tak mahu berada di zon selesa, dan mencabar diri untuk lebih berjaya tapi akhirnya mampu pergi jauh dari apa yang dijangkakan. 



Best kan bisnes ni?

Bagi yang nak join saya bisnes Shaklee ni, terus hubungi saya tau.


Huwaida (ID 1185048)

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.