Kulit Wajah Makin Sihat

By Huwaida - Februari 06, 2018

Nak kulit wajah sihat, kita perlu disiplinkan diri dalam memilih makanan yang berkhasiat. Namun ada antara kita mempunyai kekangan yang tertentu untuk mendapatkan nutrien yang cukup bagi setiap hidangan. Oleh sebab, penat balik kampung tak habis lagi, rasa mengantuk sangat malam ni. Jadi, saya cuma kongsikan bagaimana Che Ku Nor Hidayah usaha untuk dapatkan kulit wajah yang sihat.
.

Saya Che Ku Nor Hidayah Che Ku Long.Kehidupan saya mula berubah setelah ambil vitamin Shaklee. Dulu kulit muka saya gelap, kusam, dan sunburn. Pernah juga beli produk skincare, tapi muka je putih, tangan masih gelap. Malangnya, bila saya berhenti pakai produk tu, kulit muka mula kusam dan timbul jerawat halus. 
Macam-macam cara saya cuba pakai bedak compact dan foundation, tapi nampak tak rata. Dan tona kulit saya nampak tak sekata. Stress juga, malu nak pergi kelas dan kuliah. Tapi terpaksa la hadapinya. 
Sampai la satu hari, saya jumpa Shaklee dan nekad untuk cuba selepas tengok banyak testimoni berjaya. Saya amal vitamin C, GLA Complex, ESP. Kulit saya dah lain selepas amal vitamin Shaklee. Nampak makin sihat dan susah nak naik jerawat. Selain itu, kulit saya juga dah cerah sekata. 
Kelainan lain, saya makin sihat. Migraine saya dah makin berkurang juga. Saya ada masalah migrain dari sekolah rendah lagi. Bergantung dengan ubat tahan sakit biasanya. Tapi lepas ambil vitamin Shaklee, Ostematrik dan B Complex, migraine saya dah tak teruk macam dulu lagi. 
Syukur saya ditemukan dengan Shaklee. Saya sangat suka kesan Shaklee dan ia telah mengubah kehidupan saya lebih sihat dan cantik semulajadi.
Pemakanan yang sihat memang membantu kita untuk mendapatkan kulit wajah yang sihat. Berminat untuk dapatkan set ini atau ada sebarang kemusykilan, anda boleh terus hubungi saya:


Huwaida (ID 1185048)
No Tel: 01116019649

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan