Set Berpantang Selepas Keguguran Shaklee

By Huwaida - Januari 14, 2018

Set berpantang selepas keguguran Shaklee memang sangat sesuai diambil oleh ibu yang keguguran. Hal ini kerana, ianya merupakan vitamin yang selamat dan telah terbukti berkesan. Jika ibu mahu berpantang secara tradisional sekalipun, vitamin Shaklee ini langsung tidak mengganggu proses berpantang itu, malah memberikan kesan yang baik untuk ibu.

Set berpantang selepas keguguran ini bukan sahaja mencukupkan nutrisi untuk ibu berpantang, malah membekalkan persediaan untuk tubuh ibu mendapatkan zuriat seterusnya. Jadi, memang sangat berbaloi untuk membeli set berpantang selepas keguguran ini.


Set berpantang selepas keguguran ini memang set yang saya sendiri pernah ambil. Khasiat setiap vitamin dalam set ini ialah:
  • Zinc Complex 
Dapat sembuhkan luka dengan cepat. Vitamin ini terdapat dalam ikan haruan. Bagi yang tak lalu makan sup haruan, memang sangat digalakkan untuk mengambil vitamin ini (semasa entry ini ditulis, vitamin ini masih tiada stok di Malaysia).  
  • Vita-Lea 
Multivitamin dan multimineral untuk melengkapkan nutrisi ibu ketika berpantang. Disebabkan banyak sayur-sayuran dan buah-buahan yang tidak boleh dimakan ketika berpantang, ibu berpantang boleh mengelakkan masalah sembelit dengan mengambil Vita-Lea.
  • B-Complex
Vitamin ini akan menukarkan makanan kepada tenaga dan mampu memberikan kesan penenang kepada ibu berpantang supaya tidak stress. B-complex Shaklee juga mengandungi folic acid sebagai persedian untuk mengandung semula kerana folic acid mampu menguatkan semula rahim.
  • Vita-C Plus
Vitamin C membantu penyerapan vitamin lain dengan baik, di samping menyembuhkan luka dengan cepat kerana vitamin C membantu proses pembentukan kolagen.
  • Gla-Complex
Gla complex mengatur atau memulihkan kembali hormon ibu selepas keguguran. Jadi, kitaran haid akan dibetulkan dan menambah tahap kesuburan ibu.

Antara produk tambahan lain yang anda boleh ambil adalah:
  • Alfalfa Complex
Alfalfa ibarat kacip fatimah moden. Alfalfa bukan sahaja membantu mengecutkan rahim, malah ia akan memulihkan otot vagina supaya organ intim rapat seperti sedia kala.
  • Osteomatrix
Pengambilan Osteomatrix dapat membantu pergerakan usus bagi menghindari masalah sembelit dan melegakan kekejangan otot.
  • ESP
Protein yang membantu dalam pemulihan luka, mencantikkan kulit, membekalkan tenaga dan membantu dalam proses penurunan berat badan.

Saya sangat mengesyorkan set berpantang selepas keguguran Shaklee ini kepada semua ibu yang keguguran terutama kepada ibu yang mempunyai kekangan masa dan sebagainya untuk mendapatkan nutrisi yang mencukupi. Vitamin Shaklee selamat dan semulajadi.

Berminat? Anda boleh menghubungi saya di talian 01116019649 untuk maklumat lanjut atau terus membuat pesanan di ruang pesanan.

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan