Kelebihan YOUTH Yang Anda Patut Kagum

By Huwaida - Mac 04, 2018

YOUTH Skincare telah menjalani kajian dan ujian klinikal selama 8 tahun oleh saintis dan pakar kulit sebelum dipasarkan. Bayangkan betapa lamanya kajian yang dilakukan untuk mencari bahan terbaik untuk kulit. 
Hasil daripada percubaan ke atas wanita (yang terdiri daripada mereka yang mempunyai jenis kulit yang berbeza) yang menggunakan rangkaian produk YOUTH Skincare in telah menunjukkan bahawa:
 100% atau kesemua wanita yang menggunakan Shaklee YOUTH TERBUKTI melalui ujian klinikal, mempunyai kulit lebih muda 
Dan 2/3 daripada wanita yang menggunakan Shaklee YOUTH mempunyai usia kulit 10 TAHUN LEBIH MUDA
Seronoknya kalau umur 50 tahun nampak macam 40 tahun. Yang 40 tahun, baru nampak macam 30 tahun. Seronoknya kalau boleh guna kan?

Ada lagi kelebihan YOUTH yang bukan sahaja buat anda kagum, malah anda akan termimpi-mimpi nak guna produk ni.

✔  100% dari tumbuhan. Memang tiada bahan kimia sintetik.
✔ Bebas Gluten. Hypoallergenic. Maknanya mereka yang ada alahan pun sesuai untuk guna YOUTH.
✔ Rangkaian penjagaan kulit muka yang 100% semulajadi (natural) dan DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury.
✔ Diuji oleh Dermatologist (Pakar Kulit) dan Ophthalmologist (Pakar Mata) yang membuktikan bahawa skincare ini selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.
✔ Sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk mereka yang mempunyai kulit sensitif.
✔ Dan yang paling penting bebas daripada 2500 jenis bahan kimia berbahaya yang biasanya terdapat dalam produk-produk kosmetik. Apa la 2500 tu kan?


Jika berminat, anda boleh terus menghubungi saya untuk maklumat lanjut. Anda boleh baca di LINK ini untuk info ringkas dan LINK ini untuk lihat promosi bulan ini (Mac 2018).


Huwaida (ID 1185048)

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan