YOUTH® Advanced Anti-Aging Regimen

By Huwaida - Mac 01, 2018

Keseluruhan Advanced Anti-Aging Regimen diformulasi untuk bekerjasama dalam memperbaiki tekstur kulit, tona, dan ketegangan kulit, dan mengurangkan kedutan. Dirumuskan dengan bahan-bahan aktif untuk anti-penuaan dalam setiap produk yang ditawarkan. Produk-produk terbabit adalah:

1) YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser
Pembersih 3-dalam-1, tanpa sabun, pembersih yang mempunyai pH seimbang yang menggabungkan gabungan vitamin dan polifenol yang dipatenkan, serta alga pengelupasan untuk menggosok lembut, membersihkan, dan menyediakan kulit anda. 

Mengandungi: Vital Repair+®, Ekstrak Anggur Muscadine, dan Kompleks Alga Hijau.

2) YOUTH® Perfecting Skin Toner
Membebaskan kulit anda dari sel-sel kulit mati dan pencemaran alam sekitar. Menanggalkan sel kulit mati, menghidrat, dan membekalkan nutrisi dengan campuran vitamin, polifenol, dan botani penting untuk kulit yang bersinar. 

Mengandungi: Vital Repair+®, Ekstrak Anggur Muscadine, dan Kompleks Alga Hijau.

3) YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50
Melindungi kulit anda bukan sahaja daripada sinaran matahari. Biopolimer marin semulajadi juga melindungi anda dari pencemaran. Antioksidan yang dipatenkan akan melindungi kulit daripada radikal bebas. Zink oksida, mineral yang diperoleh secara semulajadi memberikan perlindungan bebas-kimia SPF 50 dengan perlindungan spektrum yang luas termasuk UVA / UVB. Vitamin dan minyak yang berkhasiat melembapkan kulit anda dan memperbaiki penampilan keseluruhan kulit anda. 

Mengandungi: Mineral SPF 50, Vital Repair+®, Ekstrak Anggur Muscadine.

4) YOUTH® Advanced Renewal Night Cream
Krim malam ini disasarkan untuk menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa anda tidur. Campuran botani proprietari membantu penghasilan kolagen dan elastin untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin, dan lebih berseri.

Mengandungi: Vital Repair+®, Lotus Japonicus, Shea Butter, dan Jojoba untuk menghidrat dan melembutkan kulit.

5) YOUTH® Activating Serum
Serum Pengaktifan Belia mempunyai 10x bahan aktif untuk memberikan langkah regenerasi kritikal. Campuran vitamin, polifenol, dan Youth Complex kami menyokong penghasilan kolagen dan pembaharuan di peringkat sel, menjadikan kulit anda bertindak lebih muda untuk berseri dan meremajakan kulit. 

Mengandungi: Youth Complex with Apple Cell, Lotus Japonicus, Encapsulated Vitamin A.


6) YOUTH® Radiance C+E

Radiance C + E adalah formula hebat yang dipatenkan dengan 20% ketulenan vitamin C dan vitamin E serta ekstrak sel raspberry untuk mencerahkan, dan mengurangkan garis halus dan kedutan. Radiance C + E mengurangkan tanda penuaan, menghaluskan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan. Untuk keputusan yang lebih baik, guna bersama Advanced Anti-Aging Regimen yang lain. Sapukan selepas Perfecting Skin Toner dan sebelum Youth Activating Serum.

Mengandungi: 20% Pure Vitamin C, Vitamin E, ditambah Raspberry.

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan