Kesihatan Ibu Hamil Terjamin Dengan Suplemen Shaklee

By Huwaida - Mac 16, 2018

Semalam saya ada menulis tentang manfaat ringkas untuk set kehamilan shaklee. Boleh klik SINI untuk tahu dengan lebih lanjut tentang set kehamilan Shaklee. Untuk entry hari ini pula saya nak kongsikan kisah pengalaman saudari Farah yang menggunakan set kehamilan Shaklee. 


Saya Farah dari Bangi. Mengandung umur 37 tahun, Alhamdulillah selamat melahirkan masa umur 38 tahun. Sepanjang tempoh kehamilan ada beberapa masalah:
Darah rendah (HB rendah)
 dan berat badan turun 3 kg.
Trimester pertama ambil B-Complex dan ESP sahaja. Bila darah asyik rendah dan berat turun 3 kg masa kandungan 5 bulan (awal bulan puasa).
Hati ibu ini risau dan cemas. Nekad konsisten Set Premium Hamil tambah dengan Performance Drink untuk beri tenaga semasa berpuasa.
Alhamdulillah raya, berat naik pula 4 kg. Ibu hamil ini cemas lagi. Rupa-rupanya banyak makan kuih raya semasa berbuka dan hari raya. Saya teruskan supplemen secara konsisten, HB bertambah cantik atas 11 dan berat saya serta baby naik secara konsisten. 
Alhamdulillah selamat bersalin dengan berat baby 2.42 kg. Syukur Alhamdulillah.
Jika anda ibu mengandung yang sedang mencari suplemen yang selamat dan berkesan, anda boleh terus hubungi saya di talian di bawah untuk membuat sebarang pertanyaan. Saya sedia membantu anda.

Huwaida (ID 1185048)

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan