Bagaimana Set YOUTH Bertindak Mencantikkan Kulit Wajah?

By Huwaida - Mac 05, 2018

Regimen penjagaan kecantikan kulit wajah dengan set penjagaan wajah YOUTH SHAKLEE mengandungi langkah-langkah yang pasti membuat anda berpuas hati:
Langkah Pertama 
Membersih dengan YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSERPembersih pH seimbang TANPA Sabun 3-dalam-1. Pembersih ini akan membasuh lembut, membersihkan dan mempersiapkan kulit kita untuk produk YOUTH yang lain.
Langkah Kedua 
Menutup pori yang sudah dibersihkan dengan YOUTH PERFECTING SKIN TONER- Toner ini turut membantu menghidrat dan menyuburkan kulit. Toner ini mempunyai teknologi yang telah dipatent iaitu Kompleks Pengaktifan Belia Shaklee.


Langkah Ketiga 

Memulih dan memperbaiki kulit dengan YOUTH ACTIVATING SERUM – Pastikan serum ini mesti ada dalam senarai wajib skincare kita kerana mempunyai 10 x bahan aktif untuk memperbaharui kulit pada tahap sel. Hasilnya, kulit kita akan menyokong pengeluaran kolagen dan menjadikan sel-sel kulit berfungsi lebih muda.

Langkah Keempat 
Melembap dan memberi nutrisi kepada kulit dengan YOUTH AGE DEFENSE MINERAL MOISTURIZER SPF 50 – Krim pelembap ini menghasilkan perlindungan dari sinaran SPF 50 UVA / UVB matahari dan melindungi juga untuk kulit kita daripada pencemaran alam sekitar. Krim pelindung matahari ini dihasilkan dari bahan semulajadi dan biopolimer dari hidupan laut. 


Langkah Kelima 

Menghidrat dan melembutkan kulit dengan penggunaan YOUTH ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM. Dalam set Shaklee Nutriwhite sebelum ni ada krim malam yang hampir sama fungsinya. Namun, krim malam Shaklee YOUTH yang baru ini membantu menghidrat dan melembutkan kulit kita hingga jauh ke dalam kulit dalam masa yang sama menyokong proses pembaharuan kulit semasa kita tidur nyenyak.

Langkah Keenam : 
Vitamin C dan E untuk meningkatkan keserian dan kecerahan kulit, serta menghilangkan kedutan dan menegangkan kulit dengan YOUTH RADIANCE C + E Capsules.

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan