Kelebihan Bisnes Shaklee

By Huwaida - Mac 21, 2018


Soalan utama yang perlu anda tanya kepada diri anda adalah kenapa anda mahu berShaklee? Jika anda orang yang sudah letih dengan kerja mendapat gaji yang waktunya sangat padat, tapi sebelum sempat akhir bulan, poket dah hampir kering, anda layak berShaklee. Anda juga layak berShaklee jika anda seorang isteri yang ingin meluangkan masa dan memberi perhatian sepenuhnya kepada keperluan anak-anak dan suami. 

Selain itu, orang yang layak berShaklee adalah mereka yang mahu simpanan dan pendapatan yang terjamin pada usia tua. Pada usia emas, mereka boleh bercuti dengan yang tersayang tanpa risau. Melaksanakan ibadah haji dan umrah juga tanpa masalah. Anda juga boleh berShaklee jika anda suka membantu orang lain dan suka memberi kepada yang memerlukan.


Bonus Di Dalam Shaklee

Dalam Shaklee, terdapat 3 bonus yang dipanggil 3C. Ketiga-tiga bonus ni memang ditunggu-tunggu oleh ahli Shaklee dan Shaklee tak pernah culas dengan apa yang ahli Shaklee patut dapat. 3C ialah:
  1. Cash
  2. Car
  3. Convention

1) Cash Bonus 

Ia terbahagi kepada 2 iaitu untung runcit dan untung bonus daripada point terkumpul selama sebulan (UV Point). Antara cash bonus yang dikira berdasarkan point terkumpul sebulan di dalam Shaklee ialah:
  1. Personal Bonus iaitu jualan dari ID sendiri
  2. Net Personal Bonus iaitu bonus dari jualan downline
  3. Leadership bonus dari 1st level downline
  4. Leadership bonus dari 2nd level downline
  5. Leadership bonus dari 3rd level downline
  6. Leadership bonus dari 4th level downline
  7. Leadership bonus dari 5th level downline
  8. Leadership bonus dari 6th level downline
  9. CAR bonus
  10. Coordinator Special Incentive
  11. Key Coordinator Special Incentive
  12. Master Coordinator Specail Incentive
Terdapat 12 sumber duit tunai yang boleh diperolehi melalui bisnes shaklee. Jadi sudah tentu tidak mustahil untuk mendapat bonus bulanan sehingga 6 angka bukan?

2) Car Bonus 

Car Bonus juga dibayar di dalam bentuk wang tunai. Shaklee tidak seperti MLM lain yang memberikan kereta sebaliknya membayar dengan tunai. Jadi, anda boleh memilih sendiri kereta idaman anda. Kemudian, duit dari Car Bonus ini bolehlah digunakan untuk membayar kereta idaman anda setiap bulan nanti.

3) CONVENTION 

Convention pula adalah incentive khas percutian. Bermula pada tahun 2017, shaklee menawarkan percutian Regional dan International. Bukan bercuti semata-mata tau. Terdapat juga training dan motivasi slot yang akan membuatkan anda lebih bersemangat untuk berbisnes.
Tertanya tak berapa agaknya pendapatan setiap ahli Shaklee setiap bulan? Pendapatan ni disertakan dengan slip gaji tau. Sebab tu ada ahli Shaklee yang dapat buat loan untuk beli rumah, tanah dan sebagainya. Berikut adalah potensi pendapatan tahunan dengan Shaklee:


WOW sangat kan? Untuk bulan April akan datang, Diamond Gene Team akan sertai #projekbuatduit1500. Bagi sesiapa berminat anda boleh terus tekan link di bawah. 

Bertindak sekarang supaya anda tidak menyesal di kemudian hari.

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan