GLA Complex untuk Wanita

By Huwaida - Oktober 19, 2017

Ada yang cakap GLA Complex tu sahabat baik wanita. Untuk pengetahuan semua, kandungan utama GLA Complex Shaklee ialah GLA (Gamma linolenic acid), minyak biji bunga matahari dan vitamin E. GLA Complex ni diformulasikan khas untuk kesihatan wanita.




Wanita yang macam mana? Wanita yang mempunyai kitaran haid yang tidak teratur, masalah kulit muka akibat perubahan hormon, dan yang sedang mengalami tanda-tanda untuk menopus. GLA Complex juga boleh digunakan sebagai satu ikhtiar untuk mendapatkan zuriat dan sebagai satu ikhtiar untuk melegakan PMS (Premenstrual Syndrome). Wanita-wanita biasa juga boleh menggunakan produk ini untuk mendapatkan kesan kulit muka yang lembap semulajadi.

Adakah GLA Complex merawat masalah wanita? Tidak, GLA Complex hanyalah suplemen atau dalam bahasa mudahnya makanan tambahan untuk cukupkan nutrien yang kurang dalam badan supaya dapat menjalani hidup seharian dengan lebih lancar.

Jadi, tak sembuh la wanita-wanita tersebut? Sebenarnya wanita mengalami kitaran haid yang tidak teratur, wanita yang mempunyai kulit muka bermasalah di sebabkan ketakstabilan hormon, yang mempunyai PMS yang teruk, mempunyai masalah rambut gugur, dan sebagainya bukanlah semunya mempunyai masalah kesihatan. Kebanyakkan mereka menjadi sedemikian hanyalah disebabkan pengambilan nutrisi yang tidak seimbang atau atas faktor-faktor tak berisiko yang lain.

Jadi, jika doktor perubatan tidak mendiagnos anda sebagai pesakit. Anda boleh jadikan produk ini sebagai ikhtiar untuk selesaikan masalah anda.

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan