SELAMAT DATANG!!!

By Huwaida - Oktober 20, 2017

Terima kasih kerana sudi melawat blog ini

Sebagai pengenalan, saya akan memberi serba sedikit  garis panduan mengakses blog ini.

Anda boleh mendapatkan info asas di menu tab seperti gambar di bawah 👇:



Bagi pengguna komputer, anda akan dapat lihat dua menu tab




Bagi pengguna telefon bimbit anda akan melihat menu bar seperti ini
Anda juga boleh melawati media sosial saya yang lain dengan klik mana-mana link yang terdapat di blog ini (contohnya seperti gambar di bawah 👇):



Anda boleh mencari info lanjut mengenai produk, dan perkongsian lain di pautan menu di sebelah kanan blog, yang telah dikelaskan mengikut label masing-masing. 


terdapat juga catatan-catatan yang saya tulis sejak zaman belajar. Sengaja saya biarkannya di situ walaupun mempunyai banyak kesalahan ayat dan segala kekurangan yang lain. Ini kerana saya mahu  ianya terus menjadi kenangan. Sila abaikan yang tak berkenaan.

Artikel yang terdapat di blog ini adalah penulisan milik peribadi sehinggalah dinyatakan ianya dipetik dari mana-mana sumber yang lain. Pengecualian juga kepada info asas kerana semua maklumat asas produk adalah daripada syarikat pengeluar produk itu sendiri.

*Produk-produk yang disarankan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. Sila dapatkan nasihat dari pegawai perubatan anda sebelum menggunakannya.


Powered by:

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan