Cara Daftar Ahli Shaklee

By Huwaida - Oktober 15, 2017

Untuk mendaftar AHLI SHAKLEE, ada dua pilihan utama yang disediakan. Pendaftaran ini adalah seumur hidup asalkan ada membuat sekurang-kurangnya satu pembelian setiap tahun.

Berikut adalah cara untuk mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE:

1) Membayar yuran keahlian tanpa membuat sebarang pembelian
Pendaftaran yuran adalah sebanyak RM65 (Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak). Andai kata anda ingin terus membuat pembelian, anda sudah layak untuk mendapat harga ahli dan penghantaran akan terus dilakukan oleh pihak Shaklee bersama dengan manual kit (buku produk, senarai harga, buku resit dan risalah)

2) Keahlian secara PERCUMA
Anda layak untuk mendapat keahlian percuma sekiranya anda membeli barang dalam jumlah lebih kurang RM650 atau bersamaan dengan 200 point. Contohnya anda mahu membeli set berpantang Shaklee dan anda mempunyai kawan yang ingin turut serta anda membeli produk Shaklee, sehingga jumlah kiraan mata anda mencukupi 200 point, maka anda layak untuk mendapat keahlian PERCUMA. (Anda juga layak mendapatkan keahlian percuma jika membeli VIVIX).

Dah faham tentang cara pendaftaran ahli? Langkah seterusnya adalah anda hanya perlu memberi maklumat berikut untuk didaftarkan:

Nama:
No K/P:
Alamat Surat Menyurat:
No Tel:
Email: 
Nama Suami:
No K/P Suami:
No Akaun Maybank:
Cawangan Maybank:
Shaklee hanya menggunakan akaun Maybank untuk urusan bayaran pesanan dan pemberian bonus. Jika anda tiada akaun Maybank, anda masih boleh berdaftar terlebih dahulu dan membuka akaun Maybank selepas itu. Seterusnya, anda boleh kemaskini data anda dengan pihak Shaklee.

Bagaimana? Berminat untuk menjadi sebahagian dari ahli kumpulan saya? Boleh hubungi saya di talian berikut:

Huwaida (ID 1185048)
No Tel: 01116019649






  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan