ALHAMDULILLAH~

By Huwaida - Oktober 21, 2010

Alhamdulillah, Allah masih panjagkan umurku dan moga-moga Dia juga akan memurahkan rezekiku sekeluarga dan sahabat handai yang lain.

Sampai ke hari ini, rasa gembira dan syukur tiap kali tiba ulang tahun kelahiranku tidak pernah hilang lantaran adanya ahli keluarga yang pasti akan mendahului ucapan itu berbanding orang lain.

Teringat ucapan comel yang adik bongsuku lontarkan.hehe..moga doamu itu dimakbulkan.
Untuk mak dan abah, time kasih banyak-banyak. Tanpa kalian berdua, tiadalah anakmu ini di sini, di ketika ini dan di suasana begini. Time kasih kerana kalian sentiasa sabar melayan kerenah anakandamu ini. Untuk Bang Chaq dan Bang Chik, time kasih kerana kalian sentiasa ada tika diri ini memerlukan kalian. Bertuahnya diri ini apabila kasih sayang yang kalian semua tumpahkan menyebabkan diri ini tidak pernah merasai kekurangannya. Rindunya kalian semua. Andai rasa rindu itu ibarat panas mentari, diri ini tetap yakin, walaupun hanya hangatnya yang terasa, mentari itu tetap ada walaupun tidak terlihat dek penglihatan yang terbatas.

Time kasih jua buat sahabat handai yang mendoakan dan mengingatkan diri ini. Benarlah, bila mana bertambah usia ini, bertambah jua tanggungjawabku. Moga-moga diri ini lebih matang dek ujian yang bakal mendatang. Allah telah pun memendekkan jarakku denganNya, Allah juga telah mengurangkan tempohku untuk beramal dan alam yang seterusnya pula telah mempersiapkan tempat untukku disamping malaikat maut sedang bersedia untuk menjemput. Time kasih semua.

Tidaklah yang menerima itu lebih baik dari yang memberi. Kalian telah memberi dengan begitu banyak. Maafkan diri ini andai pemberian kalian tak terbalas lantaran kelemahan diri ini.

Salam sayang dariku untuk semua~

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan