Pengedar Shaklee Paka, Kerteh, dan Dungun

By Huwaida - November 13, 2018

Hai semua! Saya merupakan pengedar Shaklee yang tinggal berdekatan Paka, Kerteh, dan Dungun. Saya berasal dari Alor Setar, Kedah. Jadi, kalau balik Alor Setar, boleh je nak COD di kawasan Alor Setar jugak. Apapun, saya pengedar Shaklee seluruh Malaysia. Kalau yang tinggal jauh tu, jangan segan silu, boleh sangat kalau nak suruh pos šŸ˜.

Macam Mana Saya Boleh Jadi Pengedar Shaklee?

Sebenarnya, saya bekas pelajar Sains Bioperubatan di UIAM. Saya memang menyimpan impian untuk sambung belajar sampai ke peringkat PhD. Tapi, setakat sekarang, saya baru mampu habiskan Ijazah Sarjana Sains Farmasi. Dek kerana mahu menjaga anak kecil sendiri, saya pendamkan dahulu niat untuk terus sambung belajar ke peringkat seterusnya.

Saya masih lagi berharap untuk sambung belajar. Jadi, saya letakkan perancangan untuk mempunyai anak seberapa ramai (malu nak bagitau) yang ditetapkan oleh Allah sebelum usia 35 tahun. Selepas itu, insyaAllah saya akan berusaha kejar semula impian saya. Jadi, alang-alang menjadi suri rumah sepenuh masa, apa salahnya mencari duit poket untuk simpanan šŸ˜. Ada tak yang mahu menyimpan seperti saya?


Servis Yang Saya Tawarkan

Bagi mereka yang berminat dengan produk Shaklee, anda boleh mendapat servis yang berbaloi-baloi daripada saya. Antaranya:
  • Anda layak mendapat konsultasi percuma
  • Anda juga boleh mendapatkan produk Shaklee sama ada secara pos atau COD 
  • Anda layak mendapat bimbingan untuk berbisnes jika anda berminat
  • Anda boleh mendapat promosi atau info-info terkini daripada saya

Berbaloi Tak Menjadi Ahli Shaklee?

Sebenarnya sangat rugi kalau anda tidak menjadi ahli Shaklee jika anda pengguna produk Shaklee.  Antara keistimewaan ahli Shaklee adalah:

  • Anda akan dapat 15-25% diskaun untuk semua produk shaklee.
  • Tiap- tiap bulan, anda akan menerima 2-3 promosi produk dan hadiah.
  • Anda juga akan dapat info produk baru, tips kesihatan/ kecantikan, promosi bulanan dan jadual program Shaklee yang percuma di seluruh Malaysia.
Dan pada anda yang nak lagi jimat dan berbaloi, anda boleh kumpul order dari sedara, jiran atau kawan. Ini kerana anda akan dapat mengumpul point/mata untuk setiap pembelian. Jika point tersebut mencukupi, anda layak mendapat cash bonus yang akan disalurkan terus ke akaun bank anda. 
Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan menggunakan number ID Shaklee saya sebagai penaja atau menghubungi saya seperti nombor di bawah.
  • Nama : Huwaida Abdul Azis
  • NoID : 1185048
  • NoHP : http://huwaida.wasap.my/ (0 11-1601 9649)
Nak tahu lebih lanjut, boleh terus contact saya:

Nama: Huwaida Abdul Azis
Fb & link: Huwaida  Abdul Azis
https://www.facebook.com/huwaida.abdulazis 
Link.wasap: http://huwaida.wasap.my/ (0 11-1601 9649)
Email: huwaidabiz@gmail.com
Cod area: Paka, Kerteh dan Dungun

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan