Luka Kemalangan Pulih Dengan Cepat Tanpa Meninggalkan Parut

By Huwaida - Mac 29, 2018

Sedihnya hati bila yang tersayang terlibat dalam kemalangan. Namun, menerima berita yang tersayang tidak mengalami kecederaan serius, hati lebih lagi bersyukur. Begitulah perasaan Puan Rohaida Nanyan apabila mendapat berita suaminya kemalangan. Apabila Allah masih memberi peluang untuk terus hidup di bumiNya, maka kita perlu berusaha bersungguh-sungguh memperbaiki keadaan diri dari hari ke hari.

Dalam kes Puan Rohaida, suaminya mengalami luka-luka akibat terseret dek kemalangan. Usaha yang perlu mereka fokus adalah untuk memulihkan luka tersebut dan mengelakkan luka tersebut meninggalkan parut. Jadi, atas pengalaman Puan Rohaida menggunakan suplemen Shaklee, dia terus ambil tindakan untuk memulihkan keadaan suaminya dengan vitamin Shaklee.



Nak tahu serba ringkas kisah Puan Rohaida, baca petikan ringkas di bawah: 
Tragedi suami kemalangan semasa aktiviti riadah berbasikal menuruni bukit 4 tahun lepas masih terbayang lagi.
.
Bahagian muka beliau luka-luka akibat tersagat tanah merah, selepas sahaja cuci luka beliau, saya terus suggest vitamin untuk kulit dan beliau mengambil vitamin-vitamin ini secara konsisten sebab risau luka-luka ini akan meninggalkan parut.
.
Takut la tu satgi kureng la kehenseman beliau. Bersemangat beliau snap pic nak tengok perubahan dari sehari ke sehari, huaaaaaa ☺️.
Ternyata cepat proses pemulihan luka di wajah beliau, dah hensem balik.
.
Start dari hari itu beliau mula jatuh cinta dengan Shaklee, haaaaaa nampak semakin elok dan tiada parut. Lebiu lah Shaklee 😘😘
Boleh hubungi saya untuk dapatkan vitamin untuk pulihkan luka kemalangan dengan cepat tanpa parut yang ketara dahsyat.

Huwaida (ID 1185048)

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan