Jana Pendapatan Dengan Projek Buat Duit

By Huwaida - Mac 20, 2018


Pernah rasa macam tak bebas nak guna duit beli sesuatu? Kadang-kadang nak beli sesuatu kena fikir berkali-kali? Ada rasa macam gaji-gaji cukup-cukup je, tengah bulan dah sesak nafas terpaksa berhutang sana sini? Risau perbelanjaan masa depan bila anak-anak dah besar? Simpanan untuk hari tua pula macam mana?


Nak jana pendapatan sendiri, nak bina kewangan yang kukuh tanpa perlu berhutang sana sini, nak rasa kebebasan kewangan tak lain tak bukan, boleh buat melalui bisnes. Kalau siapa yang pernah dengar pengalaman sifu bisnes yang terkenal, Sifu Najib Assadok. Sifu Najib juga mahu berbisnes kerana katanya bisnes akan mempercepatkan beliau menggapai impiannya.

Jadi saya nak tawarkan untuk mereka di luar sana yang dalam situasi cukup-cukup makan atau memang tak cukup makan atau mahu makan lebih lagi untuk join #projekbuatduit dengan saya.

Kelebihan #projekbuatduit ni adalah:
  • Anda boleh bermula dengan modal serendah RM80 atau secara PERCUMA
  • Ada sistem yang boleh diduplikasikan
  • Buat dalam kumpulan bukan bisnes soramg-sorang
  • Ada kelas marketing  dan product untuk bantu ahli dan support
  • Reward atas setiap pencapaian
  • Mentor dari pelbagai kepakaran
  • Product high demand, world class quality dan paling selamat 
Antara ahli kumpulan yang sporting dan ohsem
Team kami akan run projek ni start 1 April ni. Kami guna sistem Mentor- Protege. Jadi ahli-ahli yang baru dalam bisnes ni akan jadi protege yang akan digilap sampai boleh buat sales. 

Apa yang penting adalah keinginan, kemahuan, hati kental dan rajin usaha. Sebab apa-apa yang kita nak dapat bermula dengan apa yang kita nak beri. Kalau kita beri alasan, yang akan kita dapat hasil dari alasan tu. 

Jadi saya buka penyertaan bagi mereka tak kira lah apa jua taraf pendidikan kalian, serta berumur dari 18 tahun ke atas untuk join #projekbuatduit ni. 

Boleh direct hubungi di link berikut:

http://projekbuatduitdg.wasap.my/
http://projekbuatduitdg.wasap.my/
http://projekbuatduitdg.wasap.my/

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan