Bahaya Cantik Sekelip Mata

By Huwaida - Januari 09, 2018

Kebanyakkan kita terutamanya kaum hawa akan teruja jika ternampak iklan yang tulis:
Cara mudah mendapatkan kulit cantik
Dapatkan kulit wajah cantik tanpa cela dengan hanya 7 hari
dan banyak lagi. Dimana semua iklan itu menunjukkan betapa mudahnya mendapatkan kulit wajah yang cantik. Saya tak menafikan ada cara mudah. Akan tetapi, pastikan cara itu selamat. 

Menjadi trend pada masa kini, kita menjadikan artis Korea sebagai model dari sudut kecantikan kulit. Memang ramai yang inginkan kulit yang cantik seperti artis korea sehinggakan ada yang cuba mendapatkan produk kecantikan yang diguna oleh artis Korea. Namun, jika ditanya tentang cara kebanyakkan mereka menjaga kulit, begitu banyak senarai do's and dont's yang disenaraikan. 

Oleh itu, dapatlah disimpulkan di sini, tiada cara mudah untuk mendapatkan kulit yang cantik. Ianya perlukan penjagaan yang rapi, pemakanan yang berkhasiat, dan rutin yang betul dan konsisten. Gunalah produk apa pun, pastikan konsisten. Eh, yaka? Tersalah pulak tulis terlalu umum. Gunalah produk yang disahkan selamat dan berkualiti, dan pastikan konsisten.

Sudilah kiranya, melawat blog saya di SINI untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk berasaskan sumber semulajadi dan organik iaitu Mary Jardin. Produk kecantikan Shaklee juga terbukti selamat dan berkesan. Namun, bagi mereka yang mahu menggunakan jenama tempatan yang berkualiti premium dengan harga yang mampu milik, bolehlah mencuba produk Mary Jardin.


  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan